عشقولانه

هر چی بخوای داریم بیاااااااااا!!!

همه چی ی ی ی ییی ییییییز

عشقولانه

 

کاش می شد هیچکس تنها نبود

کاش می شد دیدنت رویا نبود

گفته بودی با تو می مانم

... !!!

ولی

.............

رفتی و گفتی اینجا جا نبود

من دعا کردم برای بازگشت

دست های تو ولی بالا نبود

... .... ...

باز هم گفتی که فردا می رسی

........

کاش روز دیدنت فردا نبود

!!!

 

 

عشق يعني علاقه نه كفگير و ملاقه من عاشق تو هستم من تو رو مي

پرستم يه لنگه كفش به دستم منتظر تو هستم

 

این جور ابراز علاقه ها تو فاز خودمه

من اصولا این فورمی ابراز علاقه می کنم

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

nastaran
ساعت1:50---10 شهريور 1390
salam

didam k linkam kardi vali to adrese webam bejaye com ye chize dg neveshte bi zahmat dorostesh konin

manam shoma ro link kardamپاسخ:سلام جیگر...آره ببخشید حواس ندارم که...بازم بیااااا بووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 19:22 ] [ girl ] [ ]