emo

هر چی بخوای داریم بیاااااااااا!!!

همه چی ی ی ی ییی ییییییز

emo

 

2011 Emo Hairstyles – Emo Haircuts for Emo Kids 3

خووووووووووووووب بووووووووود؟؟

نبوووووووووود؟؟؟

بووووووووووووود؟؟

اصلا به من چه بود بود نبودم نبود

واااااااااالاااااااااااااااااا ایششششش


نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت20:42---31 شهريور 1390
سلااااام آجی .....این دفعه دیگه به خاطر

تو یه آپی گذاشتم که به قول خودت گریه مردم در نیااادبیا بخووون حالشو ببر


سوگند
ساعت11:23---31 شهريور 1390
آبجی کوچیکه چرا ناراحت میشی آخه؟دیروزم پستتو خونده بودم.اما واسه اینکه از دلت دربیارم دوباره اومدم.عکسای قشنگین.دوستم عاشق کفش ال ستاره.بااجازت عکسو براش فرستادم

رضا
ساعت7:00---31 شهريور 1390
سلاام چطوووووووووووووووووووووووریییی ییییییییییی آجی کوچولووووووووووووووووووووووووو و؟؟؟؟ عکس هاتو خیلی خیلی دوست دارم جدید و ناز بوود..بازم از اینا بزاااااااار مرسی.....راستی منظورت از بعضیا که من نبودم؟؟؟؟؟؟بودم؟؟؟؟؟

سوگند
ساعت12:24---30 شهريور 1390
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, ] [ 3:7 ] [ girl ] [ ]